Autotheorieles via de revolutionaire ABC-formule van start
Autotheorielesdeliemers.nl start op maandagavond 4 september a.s. in het Huis van Droo met klassikale theorielessen via de revolutionaire ABC-formule.

In samenwerking met Rijschoolrobjanssen.nl start Autotheorielesdeliemers.nl met het klassikaal behandelen van alle autotheorie die paraat moet zijn om in één keer te slagen. Er is gekozen voor de ABC-formule: Aanleren, Bewustwording, Controle. Drie maandagavonden, drie modules, drie proefexamens, en alle benodigde theorie wordt aangereikt om in één keer te slagen.

Methode is zeer geschikt voor cursisten met dyslexie
“Menig leerling is klaar voor het praktijkexamen maar komt niet door het theoretische examen. En dan kun je dus je praktijkexamen niet aanvragen. Dat is zo ontzettend jammer als je er feitelijk gewoon klaar voor bent. Het kost alle betrokken partijen onnodig veel geld.” Rob Janssen vindt hierin voldoende reden om naast zijn autorijschool te starten met autotheorielesdeliemers.nl en het heft in eigen hand te nemen. Hij ging op zoek naar de methode met het beste resultaat en stuitte op deze spraakmakende ABC-formule. “Door het mondelinge karakter is deze methode ook bijzonder geschikt voor cursisten die dyslectisch zijn.”

Hoe, wat waar?
De modules worden elke maandagavond van 18.00 uur tot 21.00 uur door Andre Severs in het Huis van Droo verzorgd. Rob benadrukt dat iedereen welkom is, dus onafhankelijk van waar je je praktijklessen volgt. “En het is een doorlopende cursus dus je kunt elke maandagavond starten.” Op de vraag welke garantie de leerling krijgt als men onverhoopt niet slaagt de eerste keer geeft Rob Janssen aan dat de modules zonder kosten nog een keer doorlopen mogen worden.

Direct aanmelden